

Heliskoski, J. 2021. HuuMa – Päijät-Häme, huumeeton maakunta -hankkeen vaikuttavuuden arviointiraportti.
Heliskoski, J. 2021. Yhteiskunnallinen markkinointi yhteisen muutoksen työvälineenä. Julkaisussa: Terveenä eläkkeelle ja eläkkeellä. Terveenä eläkkeellä -hankkeen (2019-2021) loppujulkaisu.
Heliskoski, J. 2020. Vaikuttavuus esiin -hanke vaikuttavuuden arvioinnin kentällä. Julkaisussa: Vaikuttavuus esiin. Ensi- ja turvakotien liitto.
Heliskoski, J. 2020. Yhteinen työ vaikuttavassa hyvinvoinnin ja terveyden edistämisessä. Konferenssijulkaisu esitellään Vaikuttavuuden tutkimuksen päivillä (lokakuu).
Heliskoski, J. ja K. Eskelinen, 2020. Yhteinen työ nuorten työllisyyden edistämiseksi. Nuorten työllisyyden ekosysteemin valmistelun loppuraportti.
Heliskoski, J., 2020. Suomen Setlementtiliiton Arvokas-ohjelman eriarvoisuuden ehkäisyn yhteiskehittämisen loppuraportti.
Lepistö, J. ja J. Heliskoski, 2019. Turvallinen ja onnettomuuksista vapaa arki: Pelastustoimen toimintaohjelma onnettomuuksien ehkäisemiseksi. Sisäministeriön julkaisuja 2019:33
Joentakanen, J., Lepistö, J. ja J. Heliskoski, 2019. Pelastustoimen onnettomuuksien ehkäisyn toimintaohjelman laadintahankkeen hankeraportti. Sisäministeriön julkaisuja 2019:34
Heliskoski, J., Tonteri, A. ja M. Pyykko, 2019. Impact co-creation – Method for modelling target driven impact ecosystems. Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra. Konseptipaperi (tammikuu).
Heliskoski, J., 2018. Henkilökohtaisella budjetoinnilla vaikuttavuutta – case vaikuttavuuskehittämö. Julkaisussa: Henkilökohtainen budjetti ajattelu- ja toimintatapana. Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra. Julkaisusarja: Sitran selvityksiä.
Heliskoski, J., H. Humala, R. Kopola, A. Tonteri ja S. Tykkyläinen, 2018. Vaikuttavuuden askelmerkit – Työkaluja ja esimerkkejä palveluntuottajille. Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitra. Julkaisusarja: Sitran selvityksiä.
Heliskoski, J. ja P. Polsa, 2018. Towards Transformative Service Ecosystems and Social Impact Marketing. Konferenssijulkaisu esitelty Sosiaalisen markkinoinnin konferenssissa Antwerpenissä (syyskuu) ja Vaikuttavuuden tutkimuksen päivillä Kuopiossa (joulukuu).
Heliskoski, J., 2017. Yhteiskunnallisen markkinoinnin koulutuskokeilun tuloksia. Koulutuskokeilun loppuraportti. Julkaistu Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitran sivuilla Jonna Heliskosken blogikirjoitukseen: ”Vaikuttavan hanketyön resepti” liittyen (18.04.2017).
Heliskoski, J., 2016. The Return on Social Intervention in Family Welfare Customer Life Cycle. Konferenssipaperi esitelty Sosiaalisen markkinoinnin konferenssissa Espoossa (syyskuu).
Heliskoski, J. ja P. Polsa, 2016. Identifying the Need for Upstream Social Marketing in Child Welfare Services. Konferenssijulkaisu esitelty Sosiaalisen markkinoinnin konferenssissa Espoossa (syyskuu).
Heliskoski, J. ja P. Polsa, 2015. Welfare State, Child Welfare, and Relative Poverty. Konferenssijulkaisu esitelty Makromarkkinoinnin konferenssissa Chicagossa (kesäkuu).
Bonnier Pro Markkinointi, Päätoimittaja 2013-2015